Το διαδίκτυο είναι εργαλείο δουλειάς και τρόπος ζωής πλέον. Όποτε, το σέβομαι και σέβομαι και τους ανθρώπους του. Πιστεύω πως κάτι όμορφο θα αναδειχθεί και θα το αγκαλιάσει ο κόσμος με τον ξεχωριστό του τρόπο. Αυτό δεν ισχύει μόνο για το διαδίκτυο αλλά γενικά. Πείτε με ρομαντική αλλά το πιστεύω, άσχετα αν η πραγματικότητα με επιβεβαιώνει αρκετές φορές για το αντίθετο.
Έχει τύχει λοιπόν, να δω μια όμορφη ιδέα, διαδικτυακή και μη, σε μια εκτέλεση που δεν της άρμοζε. It is ok. Έτσι είναι το παιχνίδι ή αλλιώς That is the game. Αλλά παίδες, μήπως να το δούμε βήμα βήμα, να το γυρίσουμε λιγάκι και να το πάρουμε αλλιώς, να δούμε ίσως, πως κάποια πραγματάκια και πράγματα θέλουν παραπάνω έρευνα και τεκμηρίωση. Η λεπτομέρεια κάνει την διαφορά άλλωστε. Συμφωνείτε;
Think small: the bigger a brand gets, the smaller it should act – ‘because no one likes big’
Aυτό το κράτησα σαν ουσία από το ένα ενδιαφέρον άρθρο που διάβασα στο PSFK, αλλά και σαν φιλοσοφική στάση, αν θέλετε να το πείτε έτσι, στην καθημερινότητα μου, είτε είναι επαγγελματική είτε προσωπική.
Κάπως να επιβεβαιώνονται όσα άκουσα και έγραψα πριν κάποιους μήνες.
Δεν είναι το θέμα παράγωγης καλών ιδεών, αλλά επιλογής και εκτέλεσης καλών ιδεών. Ίσως και δεν είναι και τόσο οι μεγάλες ιδέες που αλλάζουν τον κόσμο αλλά οι απλές, μικρές που μας αλλάζουν την καθημερινότητα, Paul Bennett, Creative Director της IDEO.
Μπορεί και να μου χτυπά κάποιος το καμπανάκι για να μου πει κάτι. Μένει να μάθουμε αυτό το κάτι, να το ερμηνεύσουμε για να το καταλάβουμε.
Παίδες, είναι καλοκαίρι, είμαι ακόμα Αθήνα και πειραματίζομαι με κάτι νέο. Θα φύγω λίγες μέρες αργότερα, μην ανησυχείτε, αντέχω. 🙂
Άσχετο: Περιμένω να μαντέψετε ποιο είναι το δεύτερο μου όνομα. 🙂