Αντί-επικοινωνιακή επιστολή ενός wanna-be

Photo by penlix

Προς εταιρίες επικοινωνίας, διαφήμισης και όσες θέλουν να ονομάζονται έτσι κτλ.

Παίδες, κοπιάστε. Να σας πω δυο λογάκια τώρα, σαν μικρό ψάρι στον χώρο.
Επικοινωνία δεν κάνουμε και κάνετε ; Μάθετε να γράφετε αγγελίες. Πως γράφεται slogan κτλ. κάπως έτσι γράφετε και η σωστή αγγελία. Πρώτα όμως μάθετε τι ψάχνετε, τι θέλετε γιατί άλλο θέλω ένα κινητό και άλλο “θέλω ένα κινητό να μου φτιάχνει καφέ όταν τρέχω να προλάβω το λεωφορείο”. Με καταλαβαίνετε, έτσι;
Επίσης, λατρευτά μου παιδιά που σας αγαπάω και αγαπάω δεόντως τον χώρο της επικοινωνίας, ειδικά του για εσάς τόσο μοδάτου digital communication (γλωσσικός οργασμός πρώτος).

Που πατε με αγγελίες του τύπου

DIGITAL GURU wanted” για του λόγου το αληθές πατήστε εδώ (γλωσσικός οργασμός δεύτερος)

και

“We are looking for JUNIORS with outstanding ideas” για το ορίτζινάλ πατήστε εδώ. (γλωσσικός οργασμός τρίτος)

Πως να σας πάρει κάποιος σοβαρός επαγγελματίας ή ένας νέος ανρθωπος στο σοβαρά;

Για το Digital Guru σημειώνω τα εξής, και να με συμπαθάτε γιατί σέβομαι το έργο σας που στις μέρες μας είναι και δύσκολο, όχι ότι ήταν ποτέ εύκολο να κάνεις κάτι καλά (αυτό είναι θέμα για άλλο postάκι της νεράιδας). Τι ακριβώς να κάνει ο ή η Digital Guru; Έχει μια ασάφεια η αγγελία εκτός να διαφωνείτε. Θέλουμε κάτι σε copy, σε art, σε designer, σε all-over creative, σε media planner, σε Seo, σε Sem, σε developer ή σε “σοσιαλμιντιά”; Είναι και πολύ της μόδας το τελευταίο, ε; “Πουλάει”, που λέμε.

Έχω άλλη μια απορία που θέλω πολύ να μου λύσετε εσείς με την αξιοσέβαστη εμπειρία του χώρου της επικοινωνίας:

Πόσο ψωνάρα πρέπει να είναι κάποιος να αυτονομάζεται digital guru;

Μη μου πείτε ότι θέλετε τολμηρή προσωπικότητα γιατί στον ίδιο χώρο χορεύουμε και ξέρουμε όλοι μας πολύ καλά ότι σπάνια θέλετε άτομο με τσαγανό και δημιουργικό τσαμπουκά ειδικά όταν μιλάμε για θέσεις junior … Αν κρίνω από τις πολύ φρέσκες ιδέες που τελικά γίνονται διαφημίσεις.

Τώρα για τους Juniors με outstanding ideas. Δεν σας φτάσανε οι πασαρέλες των νέων δημιουργικών του περασμένου μήνα; Τόσο κόσμο είδατε στα Young Lions άλλο τόσο στο Portfolio Night και άλλους τόσους βλέπετε να έχουν πλημμυρίσει το το “Ελληνικό και ξένο” διαδίκτυο…και είναι πραγματικά outstanding ideas το τι μπορεί να βρει και να θαυμάσει κανείς από νέα παιδιά με κέφι και μεράκι για την δουλειά τους. Άρα μη μου πείτε ότι δεν βρίσκετε νέους με εξαιρετικές ιδέες, γνώσεις και αντίστοιχο επαγγελματισμό.

Επειδή δεν θέλω να είμαι και τόσο “κακό κορίτσι της επικοινωνίας” όπως ένα πουλάκι μου σφύριξε τις προάλλες να σας πω το εξής:

Αν οι άνθρωποι της επικοινωνίας επικοινωνήσουν το δικό τους μήνυμα σωστά ποιος θα τους το επικοινωνήσει;

Γνωρίζω ότι ο λόγος μου είναι πολύ ειρωνικός και ακραίος κατά καιρούς, ίσως και πολύ σκληρός αν σκεφτεί κάνεις ότι είμαι νέος επαγγελματίας ( a small fish swimming όπως το λέω, ένα τσουτσέκι, ένα κοριτσόπουλο). Με διακρίνει ο τσαμπουκάς αλλά και το κέφι και η όρεξη για την δουλειά μου. Τέτοιες αγγελίες μου στέλνουν το εξής μήνυμα από εσάς που τις γράφετε: “Δεν ξέρουμε τι θέλουμε από εσένα. Ίσως και δεν θα μάθουμε πότε. Ξέρουμε ότι θέλουμε όμως κατι το θέλουμε γρήγορα και οικονομικά.”

Που είναι το έξυπνο, φρέσκο inspiring στοιχείο; To κατεξοχήν χαρακτηριστικό του χώρου της επικοινωνίας;

Τα σέβη μου και ειλικρινά λυπάμαι. Για απευθείας κουβέντα και με απευείας eye contact θα βρίσκομαι σήμερα εδώ.

Η φωτογραφία είναι του @penlix

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *